torsdag 26 februari 2009


I sann dagen-efter-anda tittade vi på film och svulla. Gott det är med ostbågar förövrigt. Det är något jag aldrig kommer att tänka på att köpa. Blir alltid chips med dipp.

Vi tittade på "Slumdog". Den utspelar sig i Indien och handlar om två bröder och deras tjejkompis. Hur det är att växa upp fattig i osv. Den var verkligen jätte bra. Ni vet en sån film som berör. Nu en timme efter sitter jag fortfarande och tänker på dem. Den var amazing (hehe, jag ska sluta nu). Jag rekomenderar den starkt!


Betyg;
DDDDD

2 kommentarer:

Anonym sa...

klart den e bra! missat oscar awards eller ;)??

Anonym sa...

jäklar va sugen jag blev på maltesers, inte ätit på år. Ska verkligen se slumdog nu, alla snackar men jag får inte tummen ur. Ha en go helg bruden, diggar din blogg trots att jag är en göteborgstjej :)