lördag 21 februari 2009

Någon bad om några solbilder, och jag gick bananaz.
OM INTE DETTA ÄR LYCKA SÅ VET JAG INTE VAD LYCKA ÄR:



Jag och Becca på Mackans båt.

Efterfest gotland.

FRÄKNAR!

Leker med maten på hultsfred.

Båstad -Boudal, Dj David, Flo, Hadders, Tess, Dj Alle.

Båstad, Pepes - Foto Mathias, Foto Max, Viktor BK och Flo.

Johan och jag på Kallis.

Johan och Jeppe, utanför något bad i Stockholm.

Gotland.

Portofino.

Hehe, Ibiza. Känns mindre kul nu när man själv sitter hemma och läser.

Becca och Jag på sturehof.

Ibiza. Brun vaa...

Kallis vid lunchtid - Frejsi, Pierre, Erik, och Pierres bror.

Efterfest på gotland.

Thailand.

Thailand.

Midsommar på gotland, vi fick låna en sketen bil som gick sönder mitt på motorvägen och jag gjorde det bästa av situationen.

Jag och Freja upptäckte självutlösaren på min mobil.

Augusti på Hells.

Jag, Becca & Solen.

Hoppas ni gillar bilderna. Det tog en ca 2 timmar att leta fram alla (helt okryddat.)
Varsågoda!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket somrigt!

Anonym sa...

ååh hääärligt! Sommar sol nuuuu! Åtminstonde vår.. värsta deprimerande skitvädret nu ju... SNÖ fyfan.

Anonym sa...

Ah juste, när kan jag slinka förbi din mami? Vill ju inte störa henne om hon jobbat natt lr så.. aja vi hörs av men ja e så förbaskat glömsk så nu när jag kom på det så tänkte jag att det var lika bra att skriva så att du kan påminna mig sen... snurrigt det vart.

Anonym sa...

jag älskar bilderna. tack :)

Anonym sa...

Privet Dasha!! :)

//Katarina, russin... :p hehe

Anonym sa...

Privet Dasha!! :)

//Katarina, russin... :p hehe

Anonym sa...

Bild 3, fysatan va söt du är där! :)

Ida Silén sa...

ÅH, MYS!
Nu längtar jag jättemycket efter sommaren!!

Dasha Girine sa...

Jag vet, men blir smått sugen på vååååååren

Dasha Girine sa...

Hej katarina!!