torsdag 12 februari 2009

ÅÅÅÅH. ÅH ÅH ÅH ÅH. Jag har hittat en klänning jag verkligen vill ha till på lördag.

Ja. Vänta nu.

Till på lördag skrev jag.

Jag är ledig.




-Här råder ett ögonblick för er att tappa hakan.
Plötsligt så händer det.




Jag tycker att det känns som världens grej. Har iof en hyfsad anledning som lyder; Min fina pojkvän har bjudit ut mig på....... Nej jag bara skoja. Ingen har bjudit ut mig på lördag. Däremot fyller mina två vänner år och har födelsedagsmiddag slash fest på anrika (håll i er, -jag är ledig och kommer ändå spendera min kväll på:) Laroy så jag kände att jag kunde vara ledig. Jag har nästan lite ångest inför kvällen. Så många ställen jag måste besöka, så många moment jag vill avklara som jag aldrig gör osv.

Sen är det ju ändå den rödadagen. Så jag vill ha något rött på mig. Har hittat en förträfflig klänning, en klänning to die for. Men vet inte riktigt om jag ska lägga pengar på den. Den kostar ändå lika mycket som en halv vecka i thailand.

Så här ser den ut. Fast blodröd. Och den sitter helt perfekt runt mina små bröst. Den är ganska kort också. Den är helt enkelt mycket vackrare IRL. (In reel life.)

Den är från FCUK, i Gallerian.
Men, men.. Vad är en bal på slottet...

7 kommentarer:

Anonym sa...

inte varje dag man ser en sån röd kläning,, KÖÖP DEN!!!!

Dasha Girine sa...

Åh. sluta nu får jag ju major beslutsångest.

Got blues sa...

Med den klänningen kommer du ÄGA alla rum du går in i.

Anonym sa...

Den där klänningen ser exakt ut som en jag köpte till nyår, från french connection. Fast min var i mörk, mörk lila. Älskar modellen. Köp den!

Dasha Girine sa...

Ja på deras hemsida såg jag att det fanns tusen färger. Men i butiken bara blodröda.. Mmmmmmmh..

Anonym sa...

real dasha real

Anonym sa...

Jag blev faktiskt jävligt förvånad. Dasha, börjar du bli slapp?