torsdag 12 februari 2009

Filip

va ska du göra idag??

4:03pmDasha

äta middag med lite vänner

hä hä

du då?

4:08pmFilip

okok

låter ju nice

4:10pmFilip

fan jag e oxå hungrig

4:13pmDasha

jag har inte ätit något än

tänkte äta förut men fastnade vid datorn

så gick det över

men nu är jag DÖhungrig

men ska ju äta middag kl 18

så vill inte var mätt då

vilket jag kommer vara om jag äter nu.

Ah. what to do for a girl like me. vilka problem va.

4:14pmFilip

hahah

4:14pmDasha

riktiga i-landsproblem.

4:14pmFilip

jag e oxå hungrig

4:14pmDasha

suck.

ja, du skrev det :p

4:14pmFilip

mm kan tänka mig de

du ska köpa kläningen va?







Ni ville ha lite urklipp ur vardagskonversationer. Så här kan det se ut. Jag lever ett allt för tungt liv. Jag vet.
Det här är förövrigt min favoritlåt just nu. Gick inte att klistra in den här.
''Whenever am down, i call on you my friend...''

3 kommentarer:

Anonym sa...

han ville ju också äta middag med er hahaha =)

Anonym sa...

jag försökte komma på vad den där låten hette igår! tack. :)

Anonym sa...

haha förstår du inte att de va en pik dasha, han ville att du skulle bjuda med honom åp middagen