söndag 1 juni 2008

Bakis-skakis är bara förnamnet

ÅNGEST.



Ibland vaknar man och bara drar täcket över huvudet igen och garvar åt nattens bravader.


Ibland vaknar man och till av ett tryck och sätter sig upp medans man i en panik drar ett av de djupaste andetagen ever. För 10 minuter sen var det alternativ nr två jag utförde.



Jag hade tänkt mig att sova bort denna dag. För det är sånt man gör på söndagar när man jobbar hela helgen men det tillät inte gårdagensfylla.



Jaja, vad är en dag i mina sköna säng när jag kan ligga i Mackans sköna båt och kanske bli lite brun (LÄS. BRUNARE)



Hm.. Sen var det någon form av afterwork från 15.00 för alla som jobbat hela helgen på Gerdas också. Så frågan är hur man ska klä sig? Bikini trosor så man kan sola eller någon piffig klänning?

Inga kommentarer: