tisdag 17 juni 2008

Okey sitter hemma hos Johan och skriver ett inlägg för det var för längesen.

Jag lever och jag har inte försupit mig. Jag har varit på hemliga äventyr...

Nyss satt jag och Johan och pratade skit om diverse killar och tjejer i våra liv på ute över ett glas vin när det kommer fram en mörk kille och frågar efter vägen till Grodan. Som den gentlemannen Johan är visar och pekar han med sina stora armar och sen avlägsnar mannen.

Någon minut senare skriker JOHAN; VAR ÄR MIN MOBIL?!!??

Vi gick på de äldsta tricket i boken. Han böjde sig helt enkelt rakt över bordet och bara tog mobilen när vi visade vägen.



Sugigt va?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Äh, fy fan vad less man blir på såna människor alltså.

Anonym sa...

Saknar dina regelbundna inlägg förresten, du är alltid så flitig med att uppdatera ofta :)

Anonym sa...

du var tvungen att skriva att det var en mörk man va? det var det som gjorde hela historien mer levande, eller..? nä, kanske var det en helt onödig kommentar, så länge du inte ska skriva ut exakt vad han hade på sig osv. tönt.

Anonym sa...

saknar dig vad har du för dig

Anonym sa...

Jamen varför är det så ofta mörka män inblandade i just sådana slags brott ?

DET är frågan.
Om det hade varit en ljus lockig hade hon väl skrivit det.

man skriver ju så.

Anonym sa...

D A S H A grattis till rysslands överkörning av sverige igår - eller höll du på sverige ?