måndag 2 juni 2008

Jobb jobb jobb



Dada är på väg till jobbet, hon försöker se lite respektabel ut här.. Ni skulle bara veta..

Vem är då jag som gästbloggar? Kan ni möjligtvis gissa? Kanske inte så svårt, hennes ända vän, Miss Frejoulishious. (Skönt att ge sig själv titeln "hennes ända vän")

Pedikyren vi gjorde var riktigt skön, älskar när man får vardagslyxa så man tror att man inte bor i sug-Sverige utan på en mer glammig ort där vem som helst springer in och tar en pedikyr, bara så där på ljusa dagen.

Vad ska ni göra ikväll?
Jag ska jobba lite, fundera ut min framtid och meningen med livet. Mamma kommer förbi så hon kanske kan hjälpa mig med allt sådant.

Jag har lite ångest känner att jag måste ha något uppstyrt att göra på Midsommar. Uffe har visst fest hörde jag! HA Är jag bjuden Ulf?

Har nämligen inte firat Midsommar på säkert 9 år, har varit utomlands och glömt av Midsommarafton. Förutom förra året då jag satt i Wien och deppade själv till hundra. Så det här året då slår jag på stort!

Nu har ni nog fått tidernas längsta inlägg för den här bloggen och jag säger adjö!

Puss Freja

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stavas för övrigt "hennes enda vän" inte "hennes ända vän" ..

*Ginastar* sa...

jepsson,du va förövrigt än rikti ordmerkarä. ahaha!