söndag 1 juni 2008






Du kan kalla mig Dasha-som-bangar-på-utgång-och-ska-mysa-isl.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Har du injicerat något i dina läppar? The truth? Jättefint!

Anonym sa...

Haha. The truth? and nothing but the truth menar du? Ja det har jag. Men det var ett ganska bra tag sedan så tror nog att allting måste vara ute nu.


Puss gull

Anonym sa...

Haha, va härlig du är till skillnad från Anna Hibbs och resten av them girls som måste ljuga och påstå att dom aaaaaldrig varit i närheten av sånt! :)

Dasha Girine sa...

Haha. Vad du var gullig då.

Men om anna måste jag faktikst erkänna att jag frågat henne själv. Var så övertygad om att hon också gjort. Men hon har faktikst inte det.

Och jag har väldigt svårt att tro att hon skulle ljuga om det.. Hon känns inte som typen som skulle himla om en sån liten detalj i livet ;p

Dasha Girine sa...

Förövrigt kan jag tipsa om världens bästa lip-plumpingen jag använder. Den är från ViktoriaSEcret och heter EXTREAM. Kan vara den som utför underverk...