onsdag 25 juni 2008

Jag kommer med goda nyheter!

För det första har jag köpt en ny laddare till min dator, så jag slipper sitta vid Freja's Mac jag ändå inte förstår mig på. Men det allra bästa är att jag fick ett sms av 3.

Ta-ta;

MIN MOBIL ÄR FÄRDIG!
Dock stod det nånting om kostnad och jag tänker inte betala något alls, det är tredje gången jag lämnar in den på mindre än ett år. Jag vet inte vad ni tycker, men jag kommer inte ge mig utan en strid. (Sen kan det vara så att Erik berättade häromdagen att han hade skällt ut dem på 3 och skickat något klagobrev och då slapp han inte bara betala utan fick även 1000kr avdrag på nästa räkning. Och det skulle inte sitta fel!)
Så snart är jag tillbaka som ni minns mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Helt jävla underbart!

VI ÄLSKER DAJ D A S H A !

Dasha Girine sa...

ÅH. Söta söta du. Jag älskar dig med!