söndag 1 juni 2008

Jag kommer inte börja med Titlar. Jag är inte så bra på dem.





Blev ett genomskinligt linne-linne. (Förstod ni dendära?) Och korta jeansshorts och sen höga kilklack på det.


Den riktiga sanningen är egentligen att en karl jag träffade förut jobbar på Gerdas och han vill att jag ska dö (av ingen som helst annledning, på riktigt) sen i fredas var han på både Laroy och White och för den som missat jobbade jag båda. Han lyckades tydligen bli full och utslängd och är övertygad om att det var lilla JAG som låg bakom det.


HA.


Fast det var faktiskt inte jag. Men nu måste jag se ut som ett kex så det svider sådär härligt i hans ögon när vi kliver in för att ge tillbaka. Eller jävlas. Jag vet inte. Någonting där emellan typ.


Usch. Måste nog bli full nu på dagen för att bedöva mitt hjärta som känner sig i kläm just nu. (Inte pågrund av Gerdas killen btw.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

tyckte du inte att det var kul att ryssland vann esc ? :)

Anonym sa...

vart har du köpt örhängena?? jättefina!

Dasha Girine sa...

Örhängena är från indiska. Finns i fyra olika färger. Visst är de finaaaaaaaaaaaaaaaa. Köpte de för högst 4 dgara sen