måndag 9 juni 2008

Godkväll mina få läsare som är kvar efter att min kuliga matblogg har blivit trött.


Jag sitter just nu längstnere i vårat hus och tvättar. Men mest tänker jag igenom helgen som gått. Den har minst sagt varit händelserik och fullspäckad med alla möjliga känslor.

Jag ringde Oscar Durling mitt i natten på fyllan och berättade mina djupaste hemligheter men han tog det som en karl som kände att en dam var i nöd och ställde upp som terapeut. Schysst kompis.

Och sen har jag studsat lite för mycke inne på white så jag tappat min tubtop och visat pattarna för alla som såg. (Jag tror dock att INGEN såg, för efter att jag dykt ner i baren tittade jag runt och såg ingen peka eller garva. Det kan vara något av det bra med white, att alla är för fulla för att se länge än till drinken de håller i handen!) HA!


Hm.. Vad har jag gjort mer? Jag var på Cafet igår och målade min fantastiska Lip Plumping på Uffe och Boudahl. De var riktigt nöjda med resultatet. Uffe lånade den flera ggr kan jag avslöja! Sen tyckte jag han såg ut att ha det tråkigt så jag skulle pimpa honom till gangster. Tog av mig Cornelia halsbandet jag hade och satte det på honom. Knäppte upp några knappar och vips var han som förtrollad. Han stod och dansade och putade med läpparna som aldrig förr. Hahah, ja vad ska jag säga. Igår var fantastiskt kuligt.

Inga kommentarer: