tisdag 3 juni 2008

5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha JA jag gillar det Videoblogg inlägg alltså.

Men du Dasha jag har just ätit lite lättsaltade chips såhär på morgonen och det enda jag kände var: SALT OCH VINÄGER SALT OCH VINÄGER jag vill att det ska vara salt och vinäger chips varför är det inte det och VARFÖR har de slutat sälja sådan i Sverige ???!!!

Ingen tycks förstå min saknad efter salt & vinäger chips en sommardag.

Så tänkte jag på dig Dasha!

Förstår du min sådana saknad ?

/Ditt fan i en annan del av sverige som tycker att du är helt underbar

Anonym sa...

p.s bäst är "Frejsi sover här i väggen bredvid"

Dasha Girine sa...

Haha. Jag bara skrattar och skrattar och skrattar. Du har gjort min bakismorgon. Älskar chips över allting i helavärlden. (Nästan iaf) Men salt och VINÄGER? Tyvärr där har du inte mig.


Vinäger? Nej verkligen inte. Dock tycker jag SALT OCH VINÄGER klingar jävligt skönt när man säger det.

Jag gillar dill chips. Och grill. Och gräddfil. MMmm... gräddfil.

Anonym sa...

Älskar videobloggen! Please don't stop. Kan du inte inspirera frejsi också att börja med det ;)

Anonym sa...

videoblogg är skojsigt!