lördag 31 maj 2008

Ska man börja med Titlar på inlägg nu kanske?






Såhär snygg var jag innan jag blev ett drägg i torsdags. (Skämt åsido. Jag är faktiskt en dam i alla väder.)
Nu är det såhär att jag har lämnat in min mobil på lagning och den jag fått låna går det inte att blogga från!

Vilka problem, vilka problem man har säg.
(Det är nu jag kommer börja blogga PÅRIKTIGT väl? Nu jag ska dela med mig om mina känslor och innersta tankar men i härliga gåtor så det blir undermedvetet förstått, för v i s s a speciella.)




Idag har jag och Freja shoppat lite på vår chefs kreditkort. Det var ganska roligt. Tungt att bära men roligt. Alltid roligt att shoppa för någon annans pengar, visst tjejer?
Jag köpte ett par sommarskor också. (För mina egna pengar ;p)


Lägger upp en bild efter min powernäp jag ska ha nu.
Det är tungt att sova 4 timmar två nätter i rad ska ja säga er..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörredu vart har du köpt dina läckra armband?

Anonym sa...

För längesen sen på en rave affär. Kanske för 4-5 år sen.


Visst är de fantastiska?