tisdag 27 maj 2008


Jaha. Måndag natt va? Vad gör man då säg? Jag träffade en karl på Soap som jag tydligen har gemensamma vänner med (även vaktchef eller ägare eller någonting för vakterna på White) så vi bestämmer oss för att springa på sista bion som börjar 21.30 (kl är då 21.15) så vi hoppar in i hans Viper och kör iväg.

För fort.

Blir stoppade av polisen för han körde galet runt sergel fontänen.

Sen springer vi in på enda bion som går. Den var fruktansvärt dålig. Bara massa blod och action. Domsday tror jag den hette..

Sen lämnar vi Vipern och ska ta en liten sväng med hans motorcykel.

Där någonstans missuppfattar han mig och tror att jag är häftig. Vi kör i 250 och på bakhjulet. Mitt adrenalin pumpar så mycket att det påallvar bubblar över.

Jag dog någonstans på vägen mellan nynäshamn och värmdö. Men det var kul.

Kul att träffas Marcus! Verkligen.

(Nämnde jag att jag fortfarande skakar?!)

Nu lyssnar jag på Lugnafavoriter och försöker bli mig själv igen. Får se om jag vaknar imorn.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha precis de där mcstället + hjälm vandrade in på whiteroom igår runt 4