söndag 18 november 2007

Vår mysiga söndag.


Vi har haft en sån mysig söndag idag. Jag och mina vänner. Började med att mötas upp alla på rival, (inte real som jag lyckades skriva inatt) och käkade brunch. Vi blev hela 17 st! Massa från hells, sture och Laroy. Nån dj från white också.

Rekomenderar det starkt på söndagarna. Är mellan 13 och 17. Ligger på dryga 250kr men är värt vartenda öre!

Efter det gick jag och becca i vanlig ordning och solade i värt dubbelsolarium. Ljusterapin är något underligt. Får mina brightaste men även mest idiotiska idér när jag ligger där och sjunger ikapp med radion.

Dagens idé om att ringa honom med det stora H:et var en idiotisk idé. Förstår inte varför jag skulle vara så nyfiken. Allting blev helt plötsligt värre. Han är en riktig idiot. Så det är väl därför jag fick för mig något så idiotiskt som att ringa upp honom.

Skit i det nu.

Efter att vi solat gick vi hem till becca och somnade. Så nu vaknade vi för en liten stund och handlade massa pizza och kebab. Extra allt.

Nu ska vi fortsätta att skeda varandra. Hoppas ni har haft en lika mysig söndag som jag.

Puss gull

Inga kommentarer: