onsdag 21 november 2007

Acceptabelt tokig.

Kvällens dilemma.

Ambassadur har värsta festen.
White room har värsta festen.

Alla ska ut. Alla var där.

Jag ska jobba. På Laroy. Hur tomt kommer det inte att vara där på en skala? Jag ska iaf ta med mig outfit ombyten. Först jeans och nån vanlig topp ifall jag slutar 03 och får springa ner på white och stress supa i vanlig ordning. Sen min nya paljettkjol, klackar och en snyggtopp om det är så att kl är 01 och mina bord står helt tomma. Då ska jag be till partyguden och hoppas på att min chef säger att jag får gå av. Då ska jag ta min lurviga och dansa till Steve Angello på Ambassadur.

Håll tummarna för mig.

Just det, ska på RAW med Hannah också nu innan jobbet.

Vilken kväll, vilken kväll.

Tänk om man skulle få ligga också? Då kan det inte bli bättre va!
Puss gull. Ses på stan!

Inga kommentarer: