söndag 25 november 2007

Kuliga Laroy

Förlåt för att jag bloggat så dåligt. Eller jag har faktiskt tänkt. På bloggen. Och försökt komma ihåg roliga saker som hänt som jag skulle skriva om.

Men just nu är det helt tomt där uppe. Jag är sådära trött som man bara kan vara en söndag. En söndag jag egentligen borde spendera i hans soffa, med pizza till frukost och sushi till middag. Men nu gör inte vi så längre. Det var flera söndagar sen nu. Men jag kan ändå inte sluta att tänka på honom på söndags eftermiddagarna. Han är en skit. En riktigt as hole. Men fantisera är okej... Visst?

Vaknade för massa timmar sen av att Freja kom in med ostfralla och jucie. Undra om hon kände på sig att jag var helt slut, både mentalt och fysiskt eller av någon annledning bara kände sig lite extra generös. Hm...

Var fantastiskt på Laroy igår. Massa dricks och framför allt massa gäster. Hade dubbelsittning på flera av mina bord. Och framförallt en massa gamla stammisar!

Inga kommentarer: