tisdag 6 november 2007

Blogg junkie

Okey, hur fördriver man tiden på jobbet när man inte har något att göra? Det får inte vara för uppenbart att jag lökar. Då kanske jag måste diska eller något. Men två av mina inbokade kunder har inte dykt upp och så är det en timmes hål.

Så nu har jag suttit framför datan forever. Kollat på för mycke bilder på facebook, läst allt som går att läsa på stureplan.se samt glife. Läst alldels för många bloggar. Här kommer bloggar jag läser för att fördriva tiden;
Frejas vanligablogg
Katrin Schulman
Elin Kling
Regina Gräns
Frejas Modeblogg
Mathias Nordgren
Natacha Peyre
Mårten Andersson
Patricia Westman


Jaa, nu kommer det en kund 17.30. Och sen en 18.30. Sen ska jag gå hem och storstäda. Våra städerskor dök inte upp idag, och efter att jag hört hennes telefonsvarare gå igång minst fem gånger så får jag ett mess av henne där hon skriver att hon inte kommer idag för hon är hemma med sina barn.

MEN FINE.

JAG KUNDE INTE BRY MIG MINDRE OM VAD DU GÖR MEN HÖR AV DIG SÅ JAG INTE BEHÖVER GÅ UPP KL 10.30.

Så jobbigt är det faktiskt inte att diska och dammsuga, bara löjligt skönt när någon annan gör det..

Är verkligen jätte trött nu, sitter och fryser och häller i mig kaffe från kaffeautomaten. (Som förövrigt smakar skit. Usch vad det inte är gott ur automat alltså.)

Inga kommentarer: