onsdag 28 november 2007

moskva LIVE

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Okey, super snabb resume.

Moskva ar exakt hur jag minns det. Varldens godaste gronsaker, varldens bittraste manniskor och hur mycke vodka som helst.
Ar jus nu hos nagan slakting till mig. Nagon farbror till mamma tror jag. Vi kom hit pa lunch och har nu druckit em flaskr vodka. Varav mormor, hans fru oh mamma bara dricker vin. Dvs tva personer..

Men det ar normalt. Vi ska till banja sen och bli friska och frasha. (Banja ar en sorts bastu fas mycke mer extra allt.. ska ta massa kort med mammas kamera och lagga upp sen!)

Hm.. Vad har jag gjort mer? Inte sovit ett skit if. Gatt upp 08, 09 varje morgon sen i mandags och kanner mig pretty fardig. Varit pa en marknad och shoppat. Bestamde mig for att investera mig i en pals. (Blev sa avundsjuk pa Frejas!) Men kopte tva. Haha, har skuldsatt mig hos mamma sa de skriker om det men de bada ar helt fantastiska och helt olika.

Nu ropar de pa mig, en ny skal pa gang!

Ses snart och hoppas laroy ar fabulost ikvall.


Puss gull eran numera svarthariga dasha

Inga kommentarer: