fredag 30 november 2007

Home at last

Fyra timmar försening senare har jag äntligen landat på arlanda. Jag älskar verkligen ryssland på massa olika sätt, men finns ingen bättre känsla än att räcka fram sitt pass till kvinnan i luckan på arlanda och höra henne säga ''Välkommen tillbaka'' med ett leende.
Människor i ryssland är inte så mot varandra (om de inte känner varandra). De är spydiga, otrevliga och spelar viktiga.

Ivf sitter jag på flygbussen nu som praktiskt taget stannar utanför min port. Fick något sms av Freja om någon utförsäljning på MNO men det känns som om jag kommer ramla ihop sekunden jag stiger in innanför dörren. Gick upp 03.00 svensk tid!

Berättar och kanske tom lägger upp lite kuliga kort senare när jag sovit och blivit en människa.

Puss gull Dashis

Inga kommentarer: