tisdag 6 november 2007

Blekfet.



Här är jag super blek. Imorse när jag vaknade var jag jätte röd. Men nu börjar jag faktiskt bli brun tror jag. En solning till på onsdag och vi är fitforfight på utgång på torsdag.

(Kan någon av mina vänner säga till mig när jag behöver sola. Inte schysst att låta mig springa runt som ett lakan!!)

Förövrigt går 'mittnyasundaliv' utmärkt. Inte ätit några konstigheter, eller ätit för sent in på natten. Kanske någon frukt eller så. Men det är okey.

Måste dock börja träna... Åh... Önskar att jag hade motivation. Tycker ju verkligen att det är jätte skönt när jag är färdig. Men tar aldrig mitt arsle dit. Men det är en annan huvudvärk jag inte riktigt bryr mig om justnu.

Livet är fantastiskt och skulle bara kunna bli lite bättre om dricksen var lite bättre. Eller helt enkelt bra alla dagar. Och inte dåligt ibland, och super bra ibland. Fick 3 bh och 3 matchande trosor av mitt kex häromveckan. Ska lägga upp bild på dem nåndag.

Nu kommer dock en bild på mig i min nya blonda färg här under!!

Inga kommentarer: