torsdag 8 november 2007

GE MIG FÄRG!

Gårdagen på Laroy var lika dålig som den varit ett tag nu. Förstår inte vad det är som hänt? För ett halvår sen när jag började hade vi hur mycke dricks som helst. Jag vet att jag inte borde räkna med dricksen, men hur kan man inte göra det? Jag jobbar inte för timlönen om man säger så.. Skit i det nu.

Ikväll är det premiär för nya klubben Village.
Vad ska du ha på dig...?

Jag har ingen aning. Eller jo, en svart skinnkjol. Men vet inte vad jag ska ha över pattarna. Hittar verkligen ingenting i min garderob, (och inget i Frejas heller, men schy säg inget till henne om att jag är och pillar där.)

Skulle åkt till stan för att leta något linne, jag har ritat upp en bild i huvudet av hur jag vill se ut ikväll. Men får inte till det i verkligheten. Jag skulle vilja ha ett färgstarktlinne, (tex rosa, turkos, grönt) med smala band och sen ett mörkt (svart, grått) över. Så att jag får lite färg men samtidigt inte ser ut som om jag ska på rave.

Jag går ut med Tiara nu och tar en liten sväng på världens sämsta H&M (västermalmsgallerian) vi har här nere och hoppas på ett mirakel. Kanske barnavdelningen?

Ska se till så att Becca använder sin kamera flitigt ikväll så jag kan lägga upp lite kuliga bilder. Har såklart inte lämnat in min mobil på lagning än.


Men vem är förvånad?

Inga kommentarer: