onsdag 21 januari 2009


Vad har niiiiiiiii gjort idag? Jag har fikat hela dagen. Först åt jag lunch på ett konditori på Storgatan. Jag åt en broccoli/spenat soppa som faktiskt får DDDDD! Den ligger precis efter O'learys och Konsum.




Sen stötte jag ihop med FrejsiDrylake och vi bestämde oss för en snabbfika på Le Cafe. Där vi satte oss med Jakob. Efter några minuters catching up promenerade jag hem och mötte upp Angelica som jobbar på ett cafe i min galleria.




Nu har jag bara varit här hemma och fixat. Jag tänkte även hinna med en minifika på Retro innan jobbet.



Johan, jag kommer snaaart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

vilka AS vi ÄR som inte kommenterar när du BJUDER oss på en underbar blogg.

förlåt.

tack jag älskar din blogg.

/Frida

Dasha Girine sa...

Nejmen. Hur gullig är inte du?