fredag 30 januari 2009

Anonym sa...
Borstar du inte tänderna ordentligt?
Näe, tydligen inte?! Jo..... Men jag låser mina käkar på natten om jag haft en jobbig dag. (Stressad, ledsen arg osv...) Det gör att jag har jätte ont när jag vaknar.
Radera
Anonym W sa...
Vad sägs om att du införlivar oss läsare i din bakgrund. Vart kommer du ifrån och hur landade du på Stureplan? Var det där, genom jobbet, du lärde känna Freja?
Jag är från Moskva egentligen, men uppvuxen i hökarängen. Jag började jobba på Hells kitchen som 'vikarie' för Becca som hade några månader kvar i åre att göra när hon blev anställd. När hon kom tillbaka började jag på Laroy.
Radera
Anonym Anonym sa...
Vad gjorde jerry fittan?
Äh. Han fick en snefylla på mig. Inte mer spännade än så faktiskt! Läs hans blogg den är ganska roande.

Anonym
sa..
vad betyder ditt namn ?
det är snyggt!!!!
Tack! Tyvärr betyder det inget...


Anonym
sa..
Hur kan det komma sig att din dygnsrytm är så opp och ned vänd? Pga ditt jobb?
Ja exakt. Det är svårt att somna runt 05, tre dagar i veckan och sen gå och lägga sig i en 'vanlig' tid restan av veckan.


Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Jag skulle vilja starta eget, pr/event.

Vill du alltid bo i Sverige?
Vill och vill, vi får se. Jag skulle inte ha något emot att flytta till ett varmare land om jag fick något jobberbjudande!


Vad tycker du mest om att göra?
Vara med mina vänner. Att skratta gillar jag nog mest av allt i hela världen.

Vem är din förebild?
Hm... Jag vet inte. Jag tycker sånt där är ganska svårt. Förebild? Jag vet faktikst inte. Någon som inte tar sig själv på för stort allvar är det iallafall.

Tack för en härlig blogg!


Anonym sa...
Har du haft sex med Erik, Johan eller jeppe?
Nej ingen av dem faktiskt! Smaskigt va ;p

Joel Breeze sa...
Jag har någonstans hört att damm består av ca 80% människohud, vilket är ganska äckligt. Men betyder inte det att folk som är allergiska mot damm är delvis allergiska mot sig själva?
Varsågod.


pi
sa...
Vad var det som hände som gjorde dig så ledsen?
Nummer ett så hade jag pms. Sen kände jag mig lite sviken av flera vänner faktiskt. Det var liksom väldigt många små saker som kom samtidigt... Äh, ni vet hur det kan bli. Om man tex känner sig lite nere så har man bestämt träff med en kompis så har hon bara glömt bort det. Vilket egentligen inte är den big deal, men om man redan är nere så kan en sån liten sak kännas som världens undergång. Flera såna saker var det...


Anonym sa...
Vad är du rädd för?
Att någon läskig gubbe ska stå bakom hörnet.

Anonym sa...
Jag (och säkert många med mig) råkar tycka att din kompis Johan H är det charmigaste som finns , och skulle bli jätteglad om du bad honom skicka ett mms från Thailand till din blogg. Hoppas det går bra hos tandläkaren, kram Micke.
Hehe ja han är ett charmtroll, Micke. Jag har faktiskt redan bett honom. Vi får se om han gör det!

Anonym
sa...
tränar du någonsin?! hehe men du haar verkligen en killer kropp..
Jag har absolut ingen killerbody. Långt ifrån. Men jag tränar inget alls... Har hakat upp mig på att jag kanske borde börja dock. Men det är så himla tråkigt. Jag skulle vilja ha någon som piskade mig. Då skulle jag nog få en killerbody!



tycker du om någon speciell just nu?
Tycker om och tycker om. Jag tycker om väldigt många ;p

vad tycker du om one night stands?
Äh, första gången är väl ändå aldrig bra?

du måste veta att jag verkligen beundrar dig och älskar din blogg.
Tack snälla. Det betyder väldigt mycket...Radera


Anonym Anonym sa...
Bästa killparfymen enligt dig?
AH. Svårt. Jag vet att Armani har någon jag gillar.


Vad gillar du för typ av killar?
Killar som är manliga! Som tex lägger handen om min rygg när han öppnar dörren åt mig, hänger armen om mig när vi tittar på film osv. Killar som får mig att känna mig som en liten tjej.

Tjänar du bra med pengar?
Jag vet inte vad du definerar med bra men ibland så.

Är dina föräldrar rika?
Nej, nej.

Vill du vidareutbilda dig, om så, till vad?
Jag skulle vilja läsa Marknadskommunikation på Berghs till hösten.

Ska du ta körkort?
Jag har ju tänkt det, i flera år nu...

/KillenRadera

Anonym Anonym sa...
Vilket gymnasium gick du i samt linje? Vad har du för betygssnitt när du tog studenten? - Om du har tagit den, dvs.
Jag hade inte speciellt bra betyg i gymnasiet. Helt okej, men absolut inte bra. Jag gick Media i Tyresö.Radera

Anonym
sa...
Innan du lärde känna Anna Hibbs trodde du att hon var en blåst blond brud ? Det trodde jag INNAN jag började läsa hennes blogg ordentligt och insåg att hon fan är cool som fan.

Hehe, nej det trodde jag inte. Jag har alltid uppfattat henne som pretty klipsk.

Anonym
sa...
Vad ger dig ångest ?
När jag gjort något jag ångrar. När jag har öppnat min mun innan jag tänkt. Händer tyvärr ibland.

Anonym sa...
Får du panik ibland och känner att du lämnar ut dig i bloggen ?
Absolut inte. Ibland kan jag känna att jag lämnar ut mig för lite. Men är lite rädd att det kan slå tillbaka på mig senare i livet.
Radera
Anonym Anonym sa...
Vad har du helst på en pizza ?
Helst av allt har jag köttfärs(sås), salsa, jalapenjos och vitlökssås vid sidanom så man kan doppa!Radera

Anonym Linn sa...
Hur många har du haft sex med?
Hä hä.

Har du haft något riktigt förhållande?
Jag har haft två riktiga förhållanden!

Vad var det egentligen som hände mellan dig och freja?
Äh det blev en sån stor sak av ingenting egentligen. Alltså, ni läsare som gjorde det... Det hände inget speciellt. Det är väldigt krävande att bo ihop med en tjejkompis. Vi hade samma jobb, samma vänner och delade toalettsits. Det är väldigt intensivt. Sen fick hon hyra en lägenhet väldigt centralt för en schysst slant så då vart det så automatiskt. Det är inte meningen att man ska bo två stycken i en 2:a!

Hur kommer det sig att du och anna hibbs har blivit så tighta?
Vi hittade varann någonstans på whiteroom bland alla shots och bara klickade. Vi är ganska lika kan jag tycka ibland, kanske därför?Radera


Anonym Anonym sa...
Anser du att du har ett status jobb?
Jag vet inte vad du menar med statusjobb men nej det tycker jag väl kanske inte direkt.

Tjänar du bra?
Ibland.

Vad är dina arbetsuppgifter mer specifikt typ?
Jag tar hand om bordsgästerna, serverar champagne mera exakt.

Anonym sa...
Stämmer det att krogråttor har roligare?
Hehe, har jag sagt det? Kanske... Hehe.

Anonym Anonym sa...
Hej!

Grym blogg: )

Hur gammal är du?
Jag fyller 23år 18 april.
Betalar du inträde på krogen?
Nej det gör jag väl inte, men jag jobbar ju på de flesta ställen jag går på!
Får du gratissprit?
Johan brukar vara ganska generös.
Har du syskon?
Nopp.
Hur mkt lägger du på smink och kläder per månad?
Väldigt olika. Fruktansvärt olika... Just nu hamstrar jag ju till en resa. Men några tusen per månad är det nog. Men mest kläder. Använder inte så jätte mycket smink.
Vad är det dyraste du äger?
Min moppe kanske? Eller någon av mina pälsar.
Hur fick du din lgh?
Genom mina chefer på Burmeister.
Umgås du inte med Freja längre?
Joooo. Läser du inte min blogg? Jag satt ju på anglais med henne för ett tag sen.
Hur lång är du?
Typ 172?
Kram EllisRadera


Anonym Bosse sa...
Gillar du att ta den i 2an? Är du brat?
Nej & nej. Radera

Anonym molly sa...
Dasha ditt segarsle

Min fråga är

NÄR SKA DU SVARA PÅ ALLA DESSA FRÅGOR?

hehe, just nuuuuuuuuu!Radera

Anonym Parisa saknar dig sa...
Vad har du för familj? Syskon blabla.
Min mamma bor i hökarängen och min pappa i moskva. Sen är jag ensam snoris!

Radera
Anonym Johan sa...
Saknar du mig lika mycket som jag saknar dig?


Ps. Mitt simkort ar trasigt. puss
MEN WHAT!!! Du lovade mig massa mms? Hur ska jag då få veta allt skvaller? Aaaaah. Klart som fan att jag saknar dig älskade ängel. Snart har det iaf gått en vecka. Tacka gudarna för det.Radera

Anonym Anonym sa...
Vad tycker du om alla nattklubbschefer? Oscar, Jacob, Uffe, Erik?
Hm, Jacob är den jag känner minst. Erik är snäll. Uffe är jag lite sur på för jag skickade ett sms till honom häromdagen som han inte svarat på och Oscar är bäst. Han är den mest ödmjuka och genuint renhjärtade av dem alla. Äh jag gillar dem alla men det är svårt, för Uffe och Jakob jobbar jag inte med. Erik är min vän. Och Oscar har jag jobbat med forever. Men hoppas du är nöjd med svaret!

Anonym Anonym sa...
hur många besökare brukar du ha varje dag i din blogg ?
Jätte olika, men mellan 300-600 dagligen tror jag. Jääääätte längesen jag kollade.


karamellkungen eller godisprinsen ?
Hm, de som 7eleven har!







Hoppas ni blev nöjda! Nu ska jag sätta på ett ansikte och hoppa iväg till jobbet.
PUSS GULL

5 kommentarer:

Anonym sa...

i love you?

Anonym sa...

jag älskar din blogg

Anonym sa...

han den där jeppe verkar fett softisch.. mer av honom i bloggen guzzen

Dasha Girine sa...

OKEJ. Vill du då ha en intervju med honom eller bara massa bilder? :O

Jerry Forsberg sa...

jerry fittan??

hahahaha jag gillade bosses fråga!!

o besim såklart