fredag 9 januari 2009

Jag har skaffat mig ett fadderbarn! Hon är ful i mun och otroligt stökig, men väldigt djup emellanåt. Läs hennes blogg här. (Ingen aning om varför min text är understruken jag får inte bort det!)


Hennes namn är Parisa, hon är bara barnet (18år) så i måndagsnatt när jag kom hem från en vända på Hells kände jag att jag skulle lära henne allt jag kan om livet. Här har ni ett urklipp från min fylla:





Några glas senare håller jag inte riktigt med mig själv, eller lättare sagt måste jag förklara mig lite. Klart man ska ha en snygg kille. Men ingen självgod jävel. Ni vet den här typen som stiger in på en nattklubb och tittar runt med nöjd blick, samtidigt som han tänker ''Alla vill ha mig''. Sån sorts ''snygg kille'' ska man inte ha. Och det var en sån jag menade när jag pratade med Parisa, men det framkom inte riktigt..



'

...och det där, det är sanning rakt igenom.

2 kommentarer:

Malin Nyberg sa...

Jag vill ocksa ha parisa som fadderbarn!!! jag ALSKAR hennes blogg!

Anonym sa...

HÄHÄHÄ. Dasha, du måste ju skicka pengar också? Du missade den detaljen?