lördag 24 januari 2009

Det känns som om olyckan aldrig kommer själv. Rätta mig om jag har fel nu, men jag känner att alltid när något jobbigt inträffar så bara fortsätter det. Som om gud tänker att nu ska jag hälla en hel tunna med skit över Dasha. Så bara häller han, och häller och häller och häller... Började imorse, sen lite senare, sen lite på jobbet och sen lite efter jobbet.




Idag har det på allvar hänt fyra grejer som gjort mig mer eller mindre ledsen. Idag på dagen var det så tungt att jag nästan hade tänkt sjuka mig från jobbet och det har hänt högst två gånger på två år. Men jag bet ihop med gråten i halsen, målade på ett leende och gjorde mitt jobb. Men på vägen hem, - ja jag promenerade för att tömma huvudet på tankar, passade jag även på att tömma kroppen på tårar.


Nu ska jag lägga mig i fosterställning och hoppas att det är sol imorgon och att livet kanske kommer vara lite lättare än idag.