måndag 26 januari 2009


Jag stängde av datorn och släckte för över två timmar sen men kan inte somna.

Denna bild är från en lyckofylld dag. Vi var på något bad vid gärdet och bara var. I solen.

Herregud vad jag saknar solen. Jag tänker faktiskt på det flera gånger om dagen. Nu ska jag ta mig i kragen, super spara och sen åka till solen. Sa jag att Johan sitter på ett plan till Thailand just nu? Jo men det gör han. Jag är inte bara avundsjuk, jag kommer sakna honom något otroligt...

Bilden är på mig, Johan och Jeppe.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag skulle tippa mer på att bilden är på dig, Johan & Eric faktiskt :(

Anonym sa...

Eric är en fitta.

Dasha Girine sa...

jassåå... Men det är faktiskt jeppe :p

Anonym sa...

Vilka är det som drar till thailand??

Anonym sa...

Men om jag vore dig hade jag slutat envisas och kommit fram till att det är Eric. :(

Dasha Girine sa...

MEN, om jag tittar väldigt noga, är det inte du som står och håller i en badboll bakom oss? Kan du sluta förfölja oss milad yosefali........................

Anonym sa...

Solar du utan topp?

Dasha Girine sa...

Jag hade en tubtopp på mig :p