söndag 11 januari 2009

Tidsfördriv för krogpersonal vol. 2






''Det gick hett till på Laroy igår..'' ville jag skriva men det lät för kladdigt så jag säger som det är. Erik Martling hette ''Laroy Martling'' på min mobil förut och han blev skit sur över det (detta är längesen, säkert ett år sen). Så jag ändrade till ''Laroy Erik''. Det såg han för någon månad sen och surade lite över det med, muttrade något om ''opersonligt'' tror jag. Men det blev lite av ett skämt. Coolof döpte honom till ''Laroy E'' och Jeppe har också honom som ''Laroy Erik'' Så igår när jag hade en sekund tillövers skrev jag detta på ett av våra jätte fönster. Max tog kort på det och Erik blev väldigt nöjd över bilden; ''Dasha, Dasha kolla vad cool bild det blev!''


Och visst blev det?



Ps. Vad tycker ni om min krokiga och ej-tjejiga handstil? He he.

Inga kommentarer: