torsdag 28 maj 2009

Superstar Dasha

Ja, jaa jaa. Jag ska också kommentera hela den här ''Dj-grejen''. Men inte just nu. För just nu har jag ett viktigare statement att klargöra.

Fan vad mycket svin det finns ute. Riktigt otrevliga typer. Riktigt jobbiga killar, om jag ska vara lite ärlig (okryddat) på mina tre öl jag druckit idag. Ja, det blev en liten AW i gymnastikskor idag. Men enbart för att Johan tjatade som en liten skolflicka. Jag avslutar denna natt med en kulig klyscha.

''Livet är som en chokladask. Alla goda är redan tagna. De enda som finns kvar är några spritfyllda äckel i hörnen.''



- W O R D.


För er som är nyfikna men inte insatta i hatgruppen gentemot oss på fb. Så här är en länk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså jag orkar inte!!! Fy satan vad töntiga dom e å skapar en grupp!! Hahhahaha! Känner jag V rätt dröjer det inte länge innan ni står som Dj på White igen, å den där skaparen av gruppen kommer nog inte ha en enda spelning inom SPG nå mer!! Hhahahaha!!!! Puss B

Anonym sa...

Visst är det otroligt omoget att skapa en hatgrupp. Men helst ska musiken låta bra när man är ute & oftast när det står några som inte är "riktiga" djs så låter det mindre bra, låtarna har dåliga & långa övergångar och det mixas inte särskilt bra. Jag tror att det säkert är där hatet ligger, att de faktiskt kan mixa bättre än er men att ni ändå får jobbet eftersom ni drar in mer cash...
Kan också tycka det är fel, men om folk fortfarande kommer när ni spelar & slänger pengar omkring sig så är det bara att tacka & ta emot.

filippa sa...

''Livet är som en chokladask. Alla goda är redan tagna. De ända som finns kvar är några spritfyllda äckel i hörnen.''



HAHAH. klockrent dasha

Anonym sa...

det kanske ska vara killar är som en chokladask!!!!!!