torsdag 14 maj 2009

Dag i solen

Min dag i bilder:

Började dagen med att möta upp Kepsen utanför Partystore som ligger på sveavägen för att inhandla kuligheter till ett Redbullevent vi har på Laroy på fredag samt till ikväll (20 flaskor såpbubblor tex). Jag frågade vad vi hade för budget och sen gick jag bananaz tills han sa -''STOOOOPP DASHA''. Då skildes vi åt.


Jag tog en fika i solen med (riktiga) Dean och Anna. Det är tydligen någon som smyger omkring på bloggar och kommenterar i hans namn. Det är ganska kul gjort men lite elakt. En sur Dean ringde upp mig häromdagen och berättade att det inte var han som skrivit de kaxiga kommentarerna. Hehe.


Sen mötte jag upp Johan och jag agerade shoppingkonsult. Sen kurrade Johans mage till så vi gick till Subway. Jag köpte en smörgås och Johan två.


Men han vart inte mätt.


Så han köpte en korv med bröd.



Nu är jag hemma och pillar med det sista inför ikväll.




LÄNGTAR gör jag också.

1 kommentar:

Dean lax sa...

Shit vad snygg jag är