fredag 29 maj 2009

Är jag tillräckligt gammal?


Nu ska jag på minoutfit.se fest. Jag kör på ren goth-stil. Fast med röda läppar. Mother fucker vad jag förälskat mig i röda läppar. Är super tacksam att Hibbsen övertalade mig att köpa rött och inte någon mesig ljusrosa som jag stod och pillade på.

Men faktum är att jag aldrig vågat mig på röda läppar. För mig känns det så otroligt vuxet. Så otroligt mamma. Men jag är ju ändå 23? Kanske är en smula vuxen trots allt?


I vilket fall känner jag mig gammal med denna röda färg i mitt ansikte.



3 kommentarer:

molly sa...

aaa, hon grät en del. Men inte så farligt. Hon var ju så groggy, va som hon var jätte full utan balans sinne typ. Stackars liten första fyllan vid 7 månaders ålder höhö
puss

molly igen sa...

23 år, aaa då är man fan gammal.. fritt fram för röda läppar! Skillnad om man är 22 då är man fortfarande ung och full av liv och energi!

Anonym sa...

var har du köpt den finafina toppen :)?