tisdag 26 maj 2009

Pinocchio-Dasha







Jag gjorde mig en smoothie efter rundan runt Djurgården.

Men när jag precis kommit över bron stötte jag på en bekant. Jag vet inte varför men jag ljög henne rakt upp i ansiktet. Inte oväntat var jag ganska svettig och röd i ansiktet. Så hon frågade mig:


-''Har du sprungit eller gått?''

-''Jag har sprungit'' flämtade jag lite extra.


Vilket är ren bull! Ja, jo jag sprang lite. (Det gjorde jag faktiskt.) Ibland joggade jag som en gammal tant, ibland kutade jag (högst 20 meter) som en elitidrottare. Men mest av allt lunkade jag som en tjock gris.

Kan man säga att jag bara undanhöll lite information?

4 kommentarer:

Amanda sa...

undanhöll* sötnos, du underhöll inte informationen. däremot underhåller du mig. på ett bra vis.

Jezz sa...

Nej men kan säga att du ljööööööööööööööög!! kära hälsningar Jessan som tjurar för att du kallade henne gammal när hon är ute och SPRINGER 5 km medan du också är ute på dylik aktivitet (fast fuskar) PS. Johan är bäst ingen protest

Erik Lindqvist sa...

Vem kan det ha vart ;)

Anonym sa...

Dasha, din blogg blir bara bættre och bættre hela tiden!! Sluta ALDRIG!