lördag 23 maj 2009

She's a fairytale, baby

Egentligen har jag aldrig kallt oss för ''riktiga dj's''. Jag har alltid sagt att vi är artister. Vi är kul. Inte duktiga på att ''sätta mixar'', höja basen under rätt stycke eller ställa in ljuset i takt till musiken.

I slutet av dagen handlar det ändå om att underhålla sin publik, vilket jag tycker vi lyckas med galant (snälla, vi fick en dompa idag för de tyckte vi var roliga!).



Sen att människor snackar skit om oss (= är avundsjuka eller känner sig hotade) kunde jag inte bry mig mindre om. Folk har alltid något att tycka, vad man än bestämmer sig för att göra. I slutet av dagen så skrattar jag och Anna hela vägen till banken. Hä hä. Bite me.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Lite väl mild fyllebloggning tycker jag allt :)

Finns alltid folk som ska vara viktiga. Sålänge det är kul och man inte uppenbart skadar någon så är det bara att köra :)

Sarah sa...

Kör på precis som ni alltid gjort tycker jag. Du och Anna verkar ju helsköna och är alltid fruktansvät snygga :)

Den tjocke konsulten sa...

Är kreddnissarna avundsjuka på att ni ger publiken vad den vill ha?!

Parisa sa...

Vad snackar du om? Jag såg att du stod och vred på rattarna som en "riktig" DJ! Var grymt.

Anonym sa...

Vad tjänar ni på en kväll? Max 2500kr. Skratta hela vägen till banken?

Anonym sa...

I laugh at 2500 instead.