lördag 13 december 2008


VILKEN LUCIA!

Kommer ni ihåg dejten jag var på för någon månad sen? Som jag tappade på sture sen? Vi har haft lite smskontakt, inte speciellt mycke men lite.

Idag messa han mig och sa att han hade en överaskning, och att jag var tvungen att komma utanför min port om 15 min. Som den typiska tjejiga tjejen jag är blir jag hur nyfiken som helst på ordet ÖVERASKNING men tveksam för jag låg fortfarande i sängen. Men efter lagom mycket tjat från hans sida tar jag på mig mjukiskläderna och går mina fyra trapper ner. Där jag möts av dem helt utklädda! Så börjar de sjunga och spela på gitarren. (De kunde sjunga!) Folk som går förbi stannade till och sjöng med. Det var så fint! Så julkuligt.

Men de gjorde min dag. Vilket smile jag har på läpparna nu!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.
Sjukt underbart!

Malin Nyberg sa...

WOW, jag måste flytta tillbaks till Sverige tror jag.