fredag 12 december 2008


Kom precis en man förbi Laroy. Eller jag låg här inne på soffan och vilade mig lite, när jag hör hur någon knackar på dörren. Med tanke på att vi inte har öppnat än så ignorerade jag det. Men han ger sig inte så efter miljoner knackningar går jag upp och säger snällt att vi tyvärr öppnar om TVÅ timmar och att han är välkommen tillbaka då. Då säger den söta mannen i regnet på andra sidan glasrutan:

- Ja, jo det är exakt det jag hade tänkt mig. Men grejen är den att jag undrar om det är svårt att komma in här ikväll? För jag träffade nämligen min fru här, på Laroy för exakt 10år sen just idag! Så jag tänkte om man kunde komma med på någon lista eller så? Vi tänkte bara komma och ta en drink symboliskt.

VA! 10 år sen. Hur fint är inte det? Det är självklart jag slänger upp dem på listan. Och bjuda på inträdet tänker jag också göra. Jag hoppas de får en fantastisk kväll. 10 år alltså, precis här på mitt lilla Laroy. Romantiskt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Ditt laroy " ? Du menar magnus wahlströms laroy !1?

Anonym sa...

hahahahaahah. KÖHLER DITT CP