onsdag 17 december 2008


...så kommer jag hem och så hänger det en kasse på min dörr!!! Det första jag tänker är "snälla säg inte att det är mamma som lämnat något bara, åh säg att det är någon annan". Och i den ligger det två julklappar, vilket genast utesluter mamma. Jag skyndar mig innanför dörren och slänger alla mina påsar på golvet och kastar mig nyfiket över denna vita kasse.

När jag öppnat första paketet upptäcker jag ett julkort i påsen som det står Freja på så det slår mig att det är Freja som kommit och lämnat två julklappar till mig så jag ringer upp henne och skrattar och säger att jag kommit på henne. Och tackar så mycket. (Jag trodde nämligen att Freja kanske åkt runt och hängt upp julklappar på sina vänners dörrar men på just MIN fick jag en gammal påse som hon fått en julklapp i förut och återanvänt den och därav missat julkortet som det stor Freja på. Kanske låter långsökt nu, men jag blev så glad och tänkte inte riktigt.)

Freja skrattar och förnekar att hon gett mig något men jag skrattar hysteriskt av lycka och säger att det är "OKEJ" och "ATT JAG VET" men efter ett jag stoppar hon mig och säger att det faktiskt inte är hon. Då blir vi tysta någon sekund och sen utbrister Freja:
-Men det måste ju vara till mig! Någon som inte vet att jag flyttat!

Ja, och det är klart som fan fallet är så. Kul. Skit kul för dig Freja. Grattis. God jul.

Blonda-Dasha. Suck.

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHA

Malin Nyberg sa...

aaaaaaaw :(

*Ginastar* sa...

men åååå!! Hade jag varit i stan så hade jag hängt en påse med MINST 2 julklappar i. De ska du ha. puss love

Ida Silén sa...

Åååh, ne, trist!

Anonym sa...

hahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahah