söndag 28 december 2008

Jag har tänkte vi skulle ha en poker kväll hos mig i dagarna. Och nu är det dags för mig att träffa mina tjejkompisar. (Tro det eller ej men jag har några av den sorten med.) Jag tar inte ett nej från Jezz&Mal med tanke på att vi ses verkligen a l d r i g, Anna&Iracema för ni gillar alkohol (och jag gillar er) och det tänkte jag bjuda på, Becca för dig saknar jag väldigt mycket. Någon annan som är sugen? Linnea&Molly? Amalia? Alla mina tjejer är välkomna.  


Nu ska jag sova.

6 kommentarer:

Anonym sa...

varför är inte johan bjuden????????????

Anonym sa...

Freja the diva queen????

Dasha Girine sa...

Freja är också bjuden! Johan är inte för att han för det första inte är tjej? (Hallå?) Och för det andra inte hörde av sig igår och sa att han var ute ;p hmpf.

Anonym sa...

HURRA!!!!!!! Världens bästa idé!! När??

Anonym sa...

Jag saknar dig oxå!! men poker älskling?? /DIn fru

Anonym sa...

hehe med mig kommer också min äkta andra hälft Alice isf!
Inte för att jag e bra på poker nånstans iofs..Men alltid trevligt o sällskapa!