torsdag 25 oktober 2007

Skit morgon!!


Vaknar och är stressad för jag måste handla hem ägg etc. Men kommer på att vi måste betala in hyran idag och jag börjar jobba om en timme så jag skyndar mig, springer ner till cykeln nere källaren och sätter fart till min bank som självklart ska ligga på andra sidan kungsholmen.

När jag kommer fram ser jag att de låser framför näsan på mig. Jag blir förbannad.

Cyklar hem igen. Kommer på att jag måste handla något att äta, och när jag står i kön slår de mig att jag kan ju ta ut pengar i kassan.

Så springer jag iväg till swedbank, 13 nr före mig. Står och hoppas att jag ska hinna, kommer fram till killen i luckan och skriver in kontonr. Nä, då är det tydligen SEbanken jag ska till. Jävla skit. Jag skyndar mig upp till jobbet och hinner precis. Inte utrett ett skit. Dålig start på dagen.

Ska väl eventuellt ut ikväll, hoppas det blir bra.. Wish me luck!!

Inga kommentarer: