söndag 21 oktober 2007

Mys-söndag med becci


Jag och min Becca ligger i min säng. Det har vi gjort sen åtta imorse.


Hon sprang ner på hells efter V igår och jag sprang över till White. Sen ringer hon mig 05.20 och säger att vi har en massa saker att prata om. Jag hoppar in i en taxi och skyndar mig hem till henne, en påse grillchips, en lökdipp och en flaska rödvin senare kommer vi fram till att vi faktiskt ska sova hos mig isl. Så runt sju tiden beställer vi en taxi och åker hem till mig.


Och här i min fantastiska säng ligger vi än. Freja kom hem med pizza, och vi har rökt några ciggaretter på balkongen. Men mer än så kommer vi nog inte att röra oss från sängen.



puss gull

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill oxå ligga i din säng o röka cigg på balkongen!! myyyyys!! Men här ligger jag i soffan alldeles själv o saya sover:( pussar på er!

Dasha Girine sa...

Åh! du får komma ner och hälsa på snart.. long time no seen. får du ligga hur myckedu vill med oss i sängen _:p