lördag 27 oktober 2007

Grattis siri


Här är min vän siri. Hon jobbar i baren på Laroy. Hon fyller år idag så kom förbi och gratta!

Annars har jag varit i stan och shoppat skor idag. Lite smycken och nån tröja. Eller ganska mycke smycken iof.. Men glömde sätta på mig ett enda när jag gick till jobbet. Typiskt va. Hämtade hem min baby Tiara idag också. Kommer massa roliga kort imorn. Freja var framme med kameran hur mycke som helst!

Sen ringde min nattklubbschef Niklas när jag var på väg in och sa att vi har jätte bra bord bokade för ikväll. Hurra!! Livet kändes helt plötsligt fantastiskt.

Just det. Jobbade i spybars nya viprum igår. Var inte speciellt grymt. Sålde en pommery och 10 hotshots. Jag vet, tar oss tillbaka till finlandsbåtarna. Hotshots. Hehe, stackars bartenders som fick göra dem.. Men ikväll kör vi!

Puss gull partyknull

Inga kommentarer: