torsdag 18 oktober 2007

Nya jobbet.


Andra dagen på nya jobbet. Det här är vårt hangout, kontor om man vill kalla det. Andreas tog kort på mig när jag satt och tjuvsurfa på facebook. Annars har jag bara sovit idag. Jobbade 13 timmar på Laroy igår, det var längesen jag jobbade så länge. Mina vader dunkade i flera timmar efter att jag lagt mig bland mina duntäcken.. Så jag vaknade kl tre av alarmet men känner nu, kl nio för första gången jag känner mig någorlunda vaken. Kanske för jag gått en massa varv förbi köket och ätit av godiset som står där i flera skålar, som egentligen inte är till mig utan till någon undersökning. Men äh, jag var hungrig. Nu är vi snart färdiga. Då ska jag hem och laga mat. Har köttfärs, och tänkte för en gångs skull inte göra bolonaise. Utan göra köttfärs biffar typ, men vettefan.. Älskar ju min bolonaise?


Puss gull Dasha

Inga kommentarer: