torsdag 25 oktober 2007

Fest


Hej hej hallå, Freja här och gästar Dashas brutala blogg!

Vi bor ihop, vi delar allt, vi bråkar ihop, man kan tro att vi är ihop. Men så är nu inte fallet! Jag och Dasha lever justnu totalt olika liv.

När jag ligger i sängen en torsdagkväll och säger till frugan som står och piffar sig framför spegeln för ännu en partykväll att det ska vara fest på gymet! Svarar hon snabt och hetsigt, för att ordet fest nämndes.

D.FEST!? (med upplysta ögon)
D. Jag är också medlem på gymet!!
F. Ja eller de har Halloweendag på onsdag, med olika sorters pass och de bjuder på frukt och grejer hela dagen!
F. Jag och Emelie funderade på att gå på morgonpasset 06.45, det är Body Pump och de bjuder på frukost efter passet

Viss skillnad, jag kallar det tydligen fest när man får gå upp kl. 06 för att köra ett stenhårt gympass och sedan bli bjuden på frukost. Från Dashas vinkel är det fest när man kommer hem kl 07 på morgonen aspackad, just spytt utanför porten, mellan tuggorna på en Big Mac med EXTRA ost och sedan däckar med kläder och smink på, då har man haft FEST!!!

Hur går våran relation ihop!?

Tacksamm för svar

Freja

1 kommentar:

Dasha Girine sa...

Hahahahah. FREJA!!

Men förr i tden var det faktiskt du som joinade mig till halv sju på morgonen. (ska inte nämna att vi spytt i kors utanför porten;p) muahahaha. När sa du att du skulle gå ut nu igen? Var nu faktiskt minst två månader sen!