onsdag 12 november 2008




Dagens lunch är en homemade sallad. Med solrosskott, 1/2 mozarella, gurka, isbergsallad, morötter, stekta championer, och lite stekt bacon för smaken skull. Det är inte gott att bara äta grönt. Jag kryddade med salladskrydda, örtsalt och citronpeppar. Sen en droppe (kanske lite mer än en droppe men TYP) olja.



Betyg;
DDD+



Idag har det varit en tung dag så jag ska powernapa lite innan Laroy. (Usch. Jag har bara varit hemma idag. Inte gjort ett jävla skit. Det är på det här sättet man får vinterångest har jag hört.. Jag behöver ett dagjobb PRONTO. Ingen som har något att erbjuda mig? Jag är väldigt öppen för förslag med tanke på att ångest är ingen som jag har tänkt att spendera min vinter med!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad jobbar du som då? Servitris på Laroy? Haha..