torsdag 23 april 2009

Utecompompagniets nya meny



Sushi/sashimi combo tallriken:
Sushin samt sashimin smakade väldigt bra! (Jag vet att jag låter förvånad men det är jag också, trodde aldrig att den skulle kunna vara bra, bra, bra.) Den sträcker sig tyvärr inte till mina älsklingar från Roppongi men håller absolut samma standard som East tvärsöver gatan.

Betyg;
DDDD



Yakiniki:
Trots att det inte är min favoriträtt när det kommer till asiatiskt så var den god. Jag gillade champinjonerna de hade i.

Betyg;
DDD+



Laxen:
Jag kan bara komm på ett ord som beskriver den rättvist; g u d o m l i g. Den ser dock lite mysko ut, Becca tyckte den såg fryst ut men den smakar som om Jesus själv tillagat den. Perfektion är bara förnamnet, för att inte tala om chilimajonäsen man får till. Den är verkligen pricken över i:et.

Betyg;
DDDD+


Inga kommentarer: