onsdag 29 april 2009

BANG BANG - you shot me down

Jahapp. Det var väl dumt av mig att inte lyssna på Johan när han berättade att han blivit förkyld av att sova med öppet fönster härom natten? Jag sov med öppen balkong nästan hela natten och vaknade med halsont. Som om det inte räcker har jag börjat känna mig hängig nu... Det sista jag behöver just nu är att bli sjuk. Har ett stort jobbsvep som börjar idag och avslutas på lördag (dubbelt pass på torsdag då jag och Anna spelar på Whiterooms uteservering mellan 03-05, prime time - det går braaa nu.) KOM GÄRNA FÖRBI OCH DANSA DISCO! Alt. Ge Anna en present eller två. Älsklingstjejen fyller faktikst år 1 Maj!

Dagens läxa går iallafall ut på att det faktiskt inte är sommar än. Det är vår, ja. Men våren är värre än lurendrejarna på Hötorget (de som säljer frukt ni vet). Det är bara varmt i solen. Men på natten och i skuggan är det knappt 10 grader. Och det mina vänner är riktigt kallt!





Dagens;

6 kommentarer:

Anonym sa...

Dasha jag älskar din blogg! Även fast jag inte känner dig så njuter jag av den dagligen! Hittade den av en slump och nu är den min favorit! Den förbättrar garanterat min grå vardag med åtta till fem jobb. Hur får man se dig spela skivor på torsdag? Kraaaam Emma

Anonym sa...

länkade hit från jerrys blogg. bra blogg

Dasha Girine sa...

Åh vad du är mysig! Jaaa kom till whiteroom så dricker vi en shot ihop! Skulle verkligenvara jätte roligt omdu kom förbi. kram!

Anonym sa...

Ja det låter som en bra ide ska fira bästa kompisen imorgon också! Har ju fått smakprov på din musik och den är inte helt fel, haha. Nu kanske jag låter mentalt efter men när ska man gå till whiteroom, sist jag var påväg vände vi i taxin eftersom det var en zillion människor utanför, haha!

Anonym sa...

Det är svin-influensan!!!!11111

dasha sa...

Det kommer vara sjukt många där ikväll med, men kom i god tid så är det ingen fara! Runt 02 så ska det nog inte vara något problem... kanske lite innan tom? Men då måste du komma fram och säga hej!

KRAM