torsdag 28 augusti 2008





(Varnar mina 5 läsare som är killar att ni kan lika bra hoppa detta inlägg, to girlie girl..)


Men känner att jag måste hylla den söta tanten som fixat med mina fötter idag. Hon var så duktig. Pillade hur länge som helst och jag har varit på en del pedikyrer i mitt liv och hon vinner med hästlängder. Och kostar fjuttiga 290 kr! Egentligen kan jag tycka att killar nästan behöver fotvård mer än tjejer.. Hm, ska nog ge min nästa karl pedikyr i present. Det är viktigt med fräsha fötter.

Salongen heter N&G Nails och ligger inne i sturegallerian, precis vid tures. Ni kan boka på nr; 070-9355 474


Nu ska jag powernäpa och sen piffa mig. För ikväll ska jag dansa disco.

1 kommentar:

Anonym sa...

DU ÄR VACKER DASHA!!!! har inte tänkt på deta förut men du är sjuktsnygg:)