torsdag 21 augusti 2008

Det kändes hyggligt fånigt att säga "hej" till dig ikväll, på ditt jobb dessutom, och med orden "jag läser din blogg" ovanpå det. Men, jag är aldrig den som skäms och jag har undrat över när jag ska få tillfälle att hälsa på dig. Du verkar ha prioriteringarna på helt rätt ställen och jag hoppas vi ses en annan gång - tyvärr är jag inte på Laroy så ofta, men, hör av dig om du vill bli bjuden på lunch. Jag vägrar äta för smalt. Livet är för kort. Tack för ikväll! Kram från N****, som var på L. vid ditt bord där G***** höll hov. :-)


Mitt första beundrar mail. Jag har faktiskt haft tjejer som kommit fram till mig och sagt att de tycker min blogg är kul. Men aldrig någon kille! Jag blev nästan lite ställd och lite blyg när han la fram att han fick en länk av Viktor för ett tag sen med texten ''världens roligaste matblogg''.

Är han sötast i stan eller vad? (PS. Mailet är skickat 04.04 inatt. Hehe..)

Inga kommentarer: