onsdag 30 juli 2008


Mmmm.. Helt Oljig från massagen..



Apar efter Hibbs i brist på fantasi i denna värme;


1) Vad åt du till frukost?
Vi åt en väldigt sen frukost, så det blev lunch. Mozzarella och parmaskinka till förrätt och svärdfisk till huvudrätt.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Hehe, ska se om den finns kvar på Frejsi's dator.
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Mammi. Som frågade om hon kunde åka till thailand själv.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet…
Svart/grå men den är trasig så jag sitter mest framför Frejas svarta mac.
5) När var du arg senast?
Hehe, när vi powernapa igår och alarmet började pipa. Då vart jag förbannad för några sekunder.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Studenten definitivt!
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Tvinga sig själv att läsa saker jag inte kunde bry mig det minst om.
8) Yoga eller löpning?
Inget. Vara smal är så nästa år!
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Bolognese såklart.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
De Freja köper hem. Annars köper jag själv Klick! och Fredag.
11) Favoritkaraktär i deckare?
Det vettefan..
12) Teveprogram du aldrig missar?
Följer inget på tv, men laddar ner One tree hill och Gossip Girl.
13) Vem är du avundsjuk på?
Just nu, just idag i detta ögonblick nog ingen. Jag känner mig jävligt lycklig just idag.
14) Din bästa revansch?
Haha, det är tyvärr för hemligt.. Var inte så längesen. Men en tjejkompis till mig gav en kille klamydia som krossat hennes hjärta. Med flit. Något år senare eller så. Det var jävligt kul.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Bästa måste nog varit Ken som drev Roberts Coffie jag jobbade på förut.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Aldrig någonsin vet jag inte. Jag är inte den som är den. Men jag ogillar verkligen varma grönsaker..
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Robbie Williams. Av personliga skäl..
18) Kaffe eller te?
COCA-COLA!
19) Skostorlek?
38
20) Hur ofta är du på IKEA?
Två tre ggr per år?
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna…
Uttrymmet ovanför Arnoldshuset. (Två våningar ovanför spybar för er som inte vet!)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart att läsa att du har kul gumman.. Samt att du har kuliga vänner, haha! Puss puss PS. om du tvunget ska köpa ost i födelsedagspresent har du helt klart sålt in mozarellan!

Anonym sa...

om du fick fem mille skulle du inte köpa EXTRA ALLT då?:D

Dasha Girine sa...

Anonym; Hehe, känner du mig eller genom bloggen? För det var klockrent på vad jag skulle svara om någon frågade mig rakt ut..


JEZZAN; HA. Ja du skulle älska mozzarellan.. Den är fab.

Anonym sa...

jag känner dig dashoe!

Anonym sa...

alltså det var jag som var anonym