tisdag 1 april 2008

Insomnia


Inte sovit många timmar alls i natt. Iof några timmar på dagen men det kändes inte som så många att jag inte ska kunna somna nu.

Måste vara sömnsvårigheterna som är tillbaka.

Fast just ikväll ligger jag inne med hjärtklappningar. Och för er som inte känner mig har jag det ganska ofta. Jag anser mig själv vara ganska "extra allt". När jag blir glad är jag överlycklig, kan på allvar ställa mig och hoppa i flera sekunder över något väldigt livet. När jag är ledsen gråter jag överdrivet hysteriskt tills jag antingen inte kan andas mer eller däckar ihop av utmattning.

Säljer jag tex en väldigt dyr flaska till någon jag inte känner igen kan det ibland kännas som om jag ska tappa den för hjärtat studsar så hårt i bröstet. Och det värsta är att jag inte har en aning om varför! För jag känner inte att jag är en speciellt nervös människa av mig. Snarare tvärtom.

Under alla mina olika humörsvängningar drar min puls (och ibland hjärtat) med och hetsar upp sig. Och just ikväll vägrar det att lugna sig.

Jag tror inte det är ånget för gårdagen. Det var lite intriger mellan oss alla. Men inget jag och Becca inte löste redan inatt. (Vi blev förövrigt utslängda från berns.. Jag måste erkänna att jag tyckte det var lite roligt. Jag har aldrig någonsin blivit utslängd!! Inte ens för fylla..)

Så om du är vaken kan du väl ringa mig och snacka lite skit?

1 kommentar:

Anonym sa...

Joho! Patricia! Studentskivan! :P