onsdag 16 januari 2008

Siri, benny, erik, jeppe, freja?!


Igår åkte vi och åt på jerrys restaurang också. Men blev lite för mycke rödvin och plastikoperations snack för att jag skulle komma ihåg att ta upp kameran. Träffade på jocke där, bjuvegård heter han tror jag?

Ivf, rullskridskor jocke!! Jag tror på det stenhårt!

Detta är dagens skjorta jag har lånat av grabbarnas garderob. Tror denna är jeppes med, känns för liten för att vara världens och inte jerrys stil alls.. Så tack än en gång jeppe!

Ska möta min mammi i stan nu. Och sen ska vi äta och sen ska jag jobba.. Undra hur de kommer vara..

Ingen siri, ingen benny. Erik är i en håla vid namn lund. Och jeppe är i thailand om någon missat de. Freja ska inte jobba för de förutspår att de kommer bli lugnt ikväll.

Skoj. Jätte skoj för mig. Hoppas alex moreno spelar och har sin dator med sig så jag kan surfa bort några timmar..
Lovar att blogga ihjäl mig om det är dött.


Inga kommentarer: